Νέα Κινηματογραφική Εβδομάδα με «Μαχητές των Δρόμων 9», την Κάρεϊ Μάλιγκαν στη βραβευμένη με Όσκαρ «Υποσχόμενη Νέα Γυναίκα» αλλά & «Digger» με τον Βαγγέλη Μουρίκη – Σ’ επανέκδοση το «Δυστύχημα» του Τζόζεφ Λόουζι & η «Ερωτική Επιθυμία» του Γουόνγκ Καρ Γουάι

20 χρόνια μετά το πρώτο «Fast & Furious», το εμπορικά επιτυχημένο franchise επιστρέφει με τον Βιν Ντίζελ στην 9η ταινίας της σειράς. Μαζί του, ο Τζον Σένα, η Σαρλίζ θερόν, η Μισέλ Ροντρίγκεζ και η Ελεν Μίρεν. Στο εντυπωσιακό κινηματογραφικό της ντεμπούτο, η Έμεραλντ Φένελ, υπογράφει το σενάριο και σκηνοθετεί την υπέροχη Κάρεϊ Μάλιγκαν, σε μία σπουδαία ερμηνεία, σε μία ταινία που κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερου Σεναρίου.

Το «Digger» του Τζώρτζη Γρηγοράκη, με τον Βαγγέλη Μουρίκη, τον Αργύρη Πανταζάρα και την Σοφία Κόκκαλη, είναι ένα σύγχρονο γουέστερν, το οποίο εξελίσσεται με φόντο μια κοινωνία σε ατμόσφαιρα εμφυλίου, όπου οι δύο άνδρες, πατέρας και γιος, συγκρούονται μετωπικά, με τη φύση ως το μόνο παρατηρητή και μάρτυρα της κατάστασης που βιώνουν δύο διαφορετικοί κόσμοι. Ενώ στην άκρως αποκαλυπτική για τα ήθη της ιρανικής κοινωνίας ταινία του Μασούντ Μπακσί, «Γιάλντα, η Nύχτα της Συγχώρεσης», παρακολουθούμε ένα συγκλονιστικό κοινωνικό και δικαστικό δράμα, για την αγάπη, την συγχώρεση, αλλά και τη δύναμη της τηλεόρασης.

Σ’ επανέκδοση κυκλοφορεί το «Δυστύχημα», το οποίο σηματοδοτεί μία από τις τρεις κινηματογραφικές συνεργασίες του σκηνοθέτη Τζόζεφ Λόουζι, με τον Χάρολντ Πίντερ. Πρωταγωνιστεί ο «συνήθης ύποπτος», Ντερκ Μπόγκαρντ. Σε 4Κ αποκατεστημένη κόπια προβάλλεται η «Ερωτική Επιθυμία» του Γουόνγκ Καρ Γουάι. Μία σπουδαία δημιουργία, που δικαίως συγκαταλέγεται σε όλες σχεδόν τις λίστες με τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών.

Μαχητές των Δρόμων 9 / F9 / Fast & Furious 9: The Fast Saga / Fast & Furious 9
Σκηνοθεσία: Τζάστιν Λιν
Σενάριο: Ντάνιελ Κέισι
Πρωταγωνιστούν: Βιν Ντίζελ, Τζον Σένα, Σαρλίζ θερόν, Μισέλ Ροντρίγκεζ, Ελεν Μίρεν, Ταϊρέζ Γκίμπσον, Κρις «Λούντακρις» Μπρίτζες
Φωτογραφία: Στίβεν Φ. Γουίντον
Μοντάζ: Γκρεγκ Ντ’Ορια, Ντίλαν Χάισμιθ, Κέλι Ματσουμότο
Μουσική: Μπράιαν Τάιλερ
Έτος Παραγωγής: 2020
Χώρα Παραγωγής: Η.Π.Α.
Διάρκεια: 135 λεπτά

Ο Ντομ Τορέτο που υποδύεται ο Βιν Ντίζελ, ζει μια ήσυχη ζωή μαζί με την Λέτι και τον γιο τους, τον μικρό Μπράιαν, όμως ο ίδιος γνωρίζει καλά ότι ο κίνδυνος πάντα θα καραδοκεί στον ορίζοντα. Αυτήν τη φορά, η απειλή θα αναγκάσει τον Ντομ να αντιμετωπίσει τις αμαρτίες του παρελθόντος του, αν θέλει να σώσει τους αγαπημένους του ανθρώπους. Η ομάδα του συγκεντρώνεται ξανά, αυτήν τη φορά με σκοπό να σταματήσει μια συνωμοσία παγκοσμίων διαστάσεων, στην οποία ηγείται ο πιο ικανός δολοφόνος και ο πιο δεινός οδηγός που έχουν αντιμετωπίσει ποτέ: ένας άντρας που τυχαίνει να είναι ο ξεχασμένος αδερφός του Ντομ, ο Τζέικομπ. Η αποκάλυψη ενός άλλου αδελφού Τορέτο είναι ένα νέο κομμάτι στο παζλ της οικογενειακής ιστορίας που ολοκληρώνει μια μεγάλη αφήγηση, η οποία ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια με το πρώτο «Fast & Furious» το 2001.

Για τον συγγραφέα, παραγωγό και σκηνοθέτη Τζάστιν Λιν, αυτή είναι η πέμπτη φορά που αναλαμβάνει τη σκηνοθεσία μιας εκ των ταινιών της σειράς Fast & Furious. Η επιστροφή του με το F9 ήταν απροσδόκητη. Ο Λιν δεν είχε σκηνοθετήσει τις δύο πιο πρόσφατες ταινίες, παρόλο που είχε διατηρήσει άριστες σχέσεις με τον παραγωγό και σούπερ σταρ, Βιν Ντίζελ αλλά και με όλη την «οικογένεια». Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Λιν: «Ποτέ δεν περίμενα να επιστρέψω. Αυτό που αγαπώ στο franchise είναι ότι οι ταινίες δεν επαναλαμβάνονται και πάντα προχωρούν μπροστά. Σκέφτηκα ότι μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια ταινία που θα συνέδεε τις οκτώ προηγούμενες με τρόπο που θα απαντούσε στα μεγάλα ερωτήματα που οι οπαδοί έχουν αναρωτηθεί όλα αυτά τα χρόνια». Αυτό θα σήμαινε την εξερεύνηση των πιο αγαπημένων χαρακτήρων του saga και την εμβάθυνση στα θέματα της πατρότητας, της αδελφοσύνης και της προδοσίας. «Αυτό το κεφάλαιο είναι ο συνδετικός ιστός για ολόκληρο το έπος, θεματικά, ένιωσα ότι έπρεπε να κάνουμε μια ταινία όπου οι χαρακτήρες έπρεπε να συμβιβαστούν με το παρελθόν τους, ώστε να μπορούν να έχουν μια ελπίδα για το μέλλον» λέει χαρακτηριστικά ο Λιν.

Στο επίκεντρο αυτής της εξερεύνησης, φυσικά, βρίσκεται ο Ντομ Τορέτο που υποδύεται ο Βιν Ντίζελ ο οποίος, με την άφιξη του αποξενωμένου αδελφού του, Τζέικομπ (Τζον Σένα), αναγκάζεται να αντιμετωπίσει μερικές από τις πιο οδυνηρές αναμνήσεις του. Στο F9, μαθαίνουμε τους λόγους για τους οποίους ο Ντομ έγινε ο άνθρωπος που είναι και γιατί η ιδέα της οικογένειας, τόσο της επιλεγμένης όσο και της βιολογικής, είναι απαραίτητη γι’ αυτόν.

Ο Ντομ βρίσκεται σε ένα παράξενο σταυροδρόμι ζωής. Η πατρότητα έχει αλλάξει ολοκληρωτικά τη ζωή του και πλέον ζει ήσυχος στο αγρόκτημά του με τη Λέτι (Μισέλ Ροντρίγκεζ) αφοσιωμένος στον μικρό του γιο. Το χάος θα επέλθει με την άφιξη των Ράμσεϊ (Νάταλι Εμανουέλ) Ρομάν (Τάιρεζ Γκίμπσον) και Τεζ (Κρις “Λούντακρις” Μπρίτζες), οι οποίοι ενημερώνουν τον Ντομ και τη Λέτι πως το αεροπλάνο που επέβαινε ο κ. Κανένας (Κερτ Ράσελ) της CIA και η περιβόητη κρυπτογράφος (Σαρλίζ Θερόν) έχει κατέβει στη ζούγκλα της Κεντρικής Αμερικής. Οι τρεις τους ελπίζουν ότι ο Ντομ και η Λέτι θα ενώσουν ξανά την ομάδα και θα ξαναμπούν στο παιχνίδι κατασκοπείας, όμως οι προτεραιότητες του Τορέτο έχουν αλλάξει. Άλλωστε ο ήρωας του Fast έχει ισχυρούς εχθρούς και έτσι προσπαθεί να κρατήσει την οικογένειά του ασφαλή με κάθε κόστος. Η ιδέα ότι μια μέρα μπορεί να καταλήξει να σκοτωθεί σε μια αποστολή που είναι πολύ επικίνδυνη και να μην είναι εκεί για να δει τον γιο του να μεγαλώνει, τον κρατάει διστακτικό. Φυσικά, ο Ντομ θα ανακαλύψει ότι κανείς δεν μπορεί να αποφύγει το πεπρωμένο του ή το παρελθόν του.

Υποσχόμενη Νέα Γυναίκα / Promising Young Woman
Σκηνοθεσία: Έμεραλντ Φένελ
Σενάριο: Εμεραλντ Φένελ
Πρωταγωνιστούν: Κάρεϊ Μάλιγκαν, Μπο Μπέρναμ, Αλισον Μπρι, Κλάνσι Μπράουν,Τζένιφερ Κούλιτζ, Λαβέρν Κοξ, Κόνι Μπρίτον
Φωτογραφία: Μπέντζαμιν Κρατσούν
Μοντάζ: Φεντερίκ Θοραβάλ
Μουσική: Αντονι Γουίλις
Έτος Παραγωγής: 2020
Χώρα Παραγωγής: Η.Π.Α.
Διάρκεια: 113 λεπτά

Όλοι πίστευαν ότι η Κέισι ήταν μία υποσχόμενη νέα γυναίκα, μέχρι που ένα μυστηριώδες γεγονός άλλαξε τελείως το μέλλον της. Αλλά τίποτα στη ζωή της δεν είναι όπως δείχνει: είναι σατανικά έξυπνη, γοητευτικά πονηρή και ζει μια άλλη μυστική ζωή κάθε βράδυ. Μια αναπάντεχη συνάντηση θα της δώσει την ευκαιρία να διορθώσει ό,τι δεν πήγε καλά στο παρελθόν.

Αυτό είναι το εντυπωσιακό σκηνοθετικό ντεμπούτο της Εμεραλντ Φένελ, η οποία υπογράφει και το σενάριο, με πρωταγωνίστρια την εξαιρετική Κάρεϊ Μάλιγκαν στον ρόλο μίας νεαρής γυναίκας, η οποία τραυματισμένη από ένα τραγικό γεγονός στο παρελθόν της, επιδιώκει εκδίκηση εναντίον εκείνων που βρέθηκαν στο δρόμο της. Η ταινία έλαβε 5 Υποψηφιότητες για Όσκαρ, κερδίζοντας στην Κατηγορία Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου.

Digger
Σκηνοθεσία: Τζώρτζης Γρηγοράκης
Σενάριο: Τζώρτζης Γρηγοράκης (σε συνεργασία με Μαρία Βώττη, Βαγγέλη Μουρίκη)
Πρωταγωνιστούν: Βαγγέλης Μουρίκης, Αργύρης Πανταζάρας, Σοφία Κόκκαλη, Θίο Αλεξάντερ, Θύτης, Μιχάλης Ιατρόπουλος, Παύλος Ιορδανόπουλος, Στέφανος Κουτσαρδάκης, Βασίλης Μπισμπίκης, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Αντώνης Τσιοτσιόπουλος
Φωτογραφία: Γιώργος Καρβέλας
Μοντάζ: Θοδωρής Αρμάος
Μουσική: Μιχάλης Μοσχούτης
Έτος Παραγωγής: 2020
Χώρα Παραγωγής: Ελλάδα, Γαλλία
Διάρκεια: 101 λεπτά

Ο Νικήτας, ζει αποτραβηγμένος στο κτήμα του, στην καρδιά ενός πανέμορφου δάσους στη Βόρεια Ελλάδα. Εδώ και καιρό παλεύει με έναν εχθρό, το βιομηχανικό τέρας που σκάβει επιθετικά το βουνό και διαταράσσει την παρθένα φύση. Απειλεί τον ίδιο και την γη του, καθώς και όσους αντιστέκονται. Η μεγαλύτερη όμως απειλή για τον Νικήτα έρχεται από το πουθενά, με την ξαφνική άφιξη του γιού του μετά από 20 χρόνια απουσίας. Πατέρας και γιος γίνονται εχθροί κάτω από την ίδια στέγη και συγκρούονται μετωπικά. Με φόντο ένα τραυματισμένο τοπίο και μια κοινωνία σε ατμόσφαιρα εμφυλίου, η ισορροπία μεταξύ ανθρώπων, φύσης και μηχανών αλλάζει δυναμικά καθώς εναλλάσσονται τους ρόλους του εχθρού και του λυτρωτή. Το έδαφος γίνεται όλο και πιο ασταθές. Για να γίνει και πάλι σταθερό, οι ήρωες πρέπει να σκάψουν βαθιά μέσα στη λάσπη.

Το «Digger» είναι ένα σύγχρονο γουέστερν, το οποίο εξελίσσεται με φόντο μια κοινωνία σε ατμόσφαιρα εμφυλίου, όπου οι δύο άνδρες, πατέρας και γιος, συγκρούονται μετωπικά, με τη φύση ως το μόνο παρατηρητή και μάρτυρα της κατάστασης που βιώνουν δύο διαφορετικοί κόσμοι. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Έλληνα δημιουργού. Η ταινία έχει ήδη αποσπάσει σημαντικά βραβεία σε φεστιβάλ του εξωτερικού, ενδεικτικά στην 70ή Berlinale, στο τμήμα Πανόραμα, όπου και προβλήθηκε, απέσπασε το βραβείο της Διεθνούς Ένωσης Κινηματογράφων Τέχνης (CICAE Art Cinema Award). Επίσης στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο ο Βαγγέλης Μουρίκης απέσπασε το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας. Η ταινία πραγματοποίησε την πανελλήνια πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα του διαδικτυακού 61ου Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, με τον σκηνοθέτη, να δηλώνει σχετικά:

«Συμμετέχουμε στο Διαγωνιστικό με ένα σύγχρονο γουέστερν για έναν πατέρα και τον γιο του, που σκάβουν στην λάσπη για να βρουν τις ρίζες τους. Ο κεντρικός χαρακτήρας μου είναι σε μια κατάσταση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, γιατί δεν μπορεί να αφήσει το μέρος που αγαπά, αλλά ούτε και μπορεί να μείνει γιατί δεν γίνεται να αντιμετωπίσει τον εχθρό που τον απειλεί. Το δίλημμα συνδέεται με το τοπίο και γίνεται ο πρωταγωνιστής».

Γιάλντα, η Nύχτα της Συγχώρεσης / Yalda, a Night for Forgiveness
Σκηνοθεσία: Μασούντ Μπακσί
Σενάριο: Μασούντ Μπακσί
Πρωταγωνιστούν: Σαντάφ Ασγκαρί, Μπενάκ Τζαφαρί, Μπαμπάκ Καριμί
Φωτογραφία: Julian Atanassov
Μοντάζ: Jacques Comets
Έτος Παραγωγής: 2020
Χώρα Παραγωγής: Ιράν, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Λουξεμβούργο
Διάρκεια: 89 λεπτά

Στην άκρως αποκαλυπτική για τα ήθη της ιρανικής κοινωνίας ταινία του Μασούντ Μπακσί, μια φτωχή κοπέλα που παντρεύεται έναν εύπορο ηλικιωμένο με προσωρινό γάμο, τον σκοτώνει κατά λάθος. Η τύχη της καταδικασμένης σε θάνατο χήρας είναι πλέον στα χέρια της κόρης του μακαρίτη. Ο τόπος όπου θα δοθεί (ή δεν θα δοθεί), αυτή η συγχώρεση για τον φόνο, είναι το πλατό ενός τηλεοπτικού στούντιο και ο χρόνος είναι η «νύχτα της συγχώρεσης», που στην ιρανική παράδοση ονομάζεται «Γιάλντα». Βραβείο Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας στο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Σάντανς.

Ένα συγκλονιστικό κοινωνικό και δικαστικό δράμα από το Ιράν, για την αγάπη, την συγχώρεση, αλλά και τη δύναμη της τηλεόρασης. Ελάχιστοι άνθρωποι της Δύσης γνωρίζουν πως ο νόμος στο Ιράν δίνει τη δυνατότητα στους συγγενείς του θύματος να αποφασίσουν για την ζωή ή τον θάνατο του δολοφόνου αφενός και αφετέρου πως υπάρχει ο θεσμός του προσωρινού γάμου, μέσω γαμήλιου συμβολαίου που καθορίζει αυστηρά τόσο την αμοιβή της νύφης, όσο και την ημερομηνία λήξεως της κοινής συμβίωσης. Ο Ιρανός σκηνοθέτης Μασούντ Μπακσί αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο αυτές τις ιδιαιτερότητες της ιρανικής κοινωνίας, συνδυάζοντάς τις με το επίσης ανήκουστο γεγονός της ύπαρξης ενός δημοφιλέστατου ριάλιτι σόου, όπου το «παιχνίδι» είναι η συγχώρεση του φονιά από τον συγγενή του δολοφονημένου, ή όχι.

Σ’ Επανέκδοση:

Το Δυστύχημα / Accident
Σκηνοθεσία: Τζόζεφ Λόουζι
Σενάριο: Χάρολντ Πίντερ
Πρωταγωνιστούν: Ντερκ Μπόγκαρντ, Στάνλεϊ Μπέικερ, Ζακλίν Σασάρντ
Φωτογραφία: Τζέρι Φίσερ
Μοντάζ: Ρέτζιναλντ Μπεκ
Μουσική: Τζον Ντάνκγουορθ
Έτος Παραγωγής: 1967
Χώρα Παραγωγής: Ηνωμένο Βασίλειο
Διάρκεια: 105 λεπτά

Ο Στίβεν, ένας παντρεμένος καθηγητής της Οξφόρδης, περνάει κρίση μέσης ηλικίας. Αισθάνεται παγιδευμένος από τη ζωή του τόσο στο Πανεπιστήμιο όσο και στον γάμο. Τα πράγματα αλλάζουν για αυτόν όταν γνωρίζει την Άννα, μια όμορφη φοιτήτρια αρραβωνιασμένη με τον Γουίλιαμ, έναν άλλο μαθητή του. Aντίπαλός του σ’ αυτή τη σχέση ένας συνάδελφός του, ιδιαίτερα κυνικός και επικίνδυνος. Μετά από ένα φρικτό δυστύχημα όπου ο Γουίλιαμ σκοτώνεται και η Άννα χάνει τις αισθήσεις της, ο Στίβεν αναλαμβάνει να την κρατήσει σπίτι του κι ενώ η σύζυγος είναι εκτός πόλης. Τα γεγονότα που προηγήθηκαν του δυστυχήματος τώρα εμφανίζονται σε φλας-μπακ.

Το σενάριο του Χάρολντ Πίντερ βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Νίκολας Μόσλεϊ ενώ, από τα τρία έργα που έγραψαν μαζί, ο Πίντερ και ο Λόουζι, («Ο υπηρέτης», «Το ατύχημα» και «Ο μεσάζων») ο Λόουζι θεωρεί «Το ατύχημα» την πιο προβληματική και ταυτόχρονα την καλύτερη συνεργασία. Προβληματική γιατί το σενάριο «ήταν πολύ περίπλοκο, με όλα αυτά τα πηγαινέλα του χρόνου στο παρόν και στο παρελθόν». Καλύτερη γιατί το βιβλίο του Νίκολας Μόσλεϊ «μας ενέπνευσε τόσο ώστε να συνεργαστούμε πολύ πιο ελεύθερα, πιο ενδόμυχα με περισσότερο ενθουσιασμό κι ενδιαφέρον». Πρόκειται για την δεύτερη συνεργασία του Πίντερ με τον Λόουζι, ύστερα από το θρίαμβο του «Yπηρέτη». Μοιάζει με μια μελέτη της βρετανικής καλής κοινωνίας του ’60, που παρουσιάζεται όμως ως εγκεφαλικό παιχνίδι, ερμητικά κλειστό, με κυρίαρχο το προσωπικό ύφος του σκηνοθέτη, μέχρι φυσικά η ιστορία να αποκαλυφθεί, σε ένα από τα πιο γοητευτικά φιλμ των 60s.

Ερωτική Επιθυμία / In the Mood for Love
Σκηνοθεσία – Σενάριο: Γουόνγκ Καρ Γουάι
Πρωταγωνιστούν: Μάγκι Τσενγκ, Τόνι Λιούνγκ Τσίου Γουάι
Μουσική: Μάικλ Γκαλάσο και Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι
Φωτογραφία: Κρίστοφερ Ντόιλ, Κουάν Πουν-Λιούνγκ και Mark Lee Ping Bin
Μοντάζ: William Chang
Έτος Παραγωγής: 2000
Χώρα Παραγωγής: Χονγκ Κονγκ, Κίνα
Διάρκεια: 98 λεπτά

Ο αρχισυντάκτης μιας εφημερίδας, μετακομίζει με τη σύζυγό του σ’ ένα καινούργιο σπίτι. Εκεί γνωρίζεται με την όμορφη γυναίκα της διπλανής πόρτας, σύζυγο ενός εμπορικού αντιπροσώπου, ο οποίος βρίσκεται συνήθως σε επαγγελματικό ταξίδι. Κάποτε θα συνειδητοποιήσουν ότι οι σύζυγοί τους είναι εραστές και τότε θα βρεθούν στα χνάρια μιας ερωτικής επιθυμίας που κανείς τους δεν παραδέχεται πως είναι δική του. Μία υπέροχη ταινία, σήμα κατατεθέν στην καριέρα του Γουόνγκ Καρ Γουάι, με δύο βραβεία στις Κάννες. Η «Ερωτική Επιθυμία» συγκαταλέγεται δικαίως σε όλες σχεδόν τις λίστες με τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών.

Η ταινία αποτελεί το δεύτερο μέρος μιας ανεπίσημης τριλογίας, μαζί με το πρώτο μέρος, «Ημέρες Αγριότητας» (Days of Being Wild) του 1991 και το «2046» του 2004. Και στις τρεις ταινίες ο κύριος άξονας είναι ο ερωτισμός και οι ανθρώπινες σχέσεις. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης έχει δηλώσει ότι αυτό που ήθελε να αποτυπώσει μέσα από την ταινία του, δεν είναι μόνο η ιστορία μιας σχέσης αλλά και η νοοτροπία ενός ολόκληρου λαού σε μια δεδομένη στιγμή μέσα στον χρόνο, όπως τον βιώνουν οι άνθρωποι του.

Οι αποκατεστημένες 4Κ κόπιες προσφέρουν στο κοινό την ευκαιρία να απολαύσει την σπουδαία αυτή ταινία, όπως ακριβώς την οραματίστηκε αρχικά ο δημιουργός τους. Ο ίδιος ο Γουόνγκ Καρ Γουάι επέβλεψε προσωπικά την αποκατάσταση και είναι ένα project το οποίο φιλοδοξούσε καιρό να υλοποιήσει. Το κοινό θα έχει πλέον την ευκαιρία να δει την ταινία σε υψηλή ευκρίνεια εικόνας, που απογειώνει την ανυπέρβλητη αισθητική του σκηνοθέτη, ενώ και ο ήχος έχει αποκατασταθεί σε 5.1 surround. Όπως δήλωσε ο ίδιος ο Γουόνγκ Καρ Γουάι σχετικά:

«Όπως λέει το γνωστό ρητό: «Κανείς δεν μπορεί να μπει δυο φορές στο ίδιο ποτάμι, γιατί ούτε το ποτάμι είναι το ίδιο μα ούτε και ο άνθρωπος.» […] Παρουσιάζω τις αποκατεστημένες αυτές κόπιες ως καινούρια δουλειά από ένα διαφορετικό στάδιο της καριέρας μου. Προσκαλώ το κοινό να μοιραστεί μαζί μου αυτή τη νέα αρχή, μια και αυτές δεν είναι οι ίδιες ταινίες, μα ούτε κι εμείς είμαστε πια το ίδιο κοινό».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s